kilimanjarocharityclimb2016.reismee.nl

Blubberen in België ter voorbereiding Kilimanjaro Climb!

Afgelopen zaterdag 09 januari hebben we elkaar als Kilimanjaro Charity Climb deelnemersgroep weer ontmoet en deze keer in het prachtige Zuid Limburgse plaatsje Noorbeek.

Onder leiding van wandelcoach Ton Debets hebben we een prachtige wandelroute van 27 km en 680 hoogte meters afgelegd. Een tocht met de nodige uitdagingen. De vele regen die eerder gevallen was heeft veel paden tot ware blubber gangen gemaakt.

Na de warme koffie in de herberg van Noorbeek vertrokken we om een uur of 10 met zon en goede moed! Helaas was Ronald, een van de KCC deelnemers niet aanwezig i.v.m. een verhuizing, hij heeft zich ook vast in het zweet gewerkt die dag.

Wink

Blij met de zon, onze goede Kilimanjaro schoenen, kleding en jassen, gamachen (de meesten dan) en goede rugzak met proviant lopen we deze dag heerlijk in de buitenlucht. Een aantal pittige klimmetjes en afdalingen en vooral vals plat door bos en heuvelland. We lachen, genieten en kletsen, delen en luisteren.

De sfeer is goed! De motivatie is er! Conditie wordt op peil gehouden... we zijn er bijna klaar voor...

Sponsorwervingen lopen, donaties komen nog steeds binnen voor de kinderen met een beperking in Tanzania en Oeganda. Mooi werk!

Op dit moment nog 4 weken voor vertrek. 13 Februari vliegen we!

Be continued...

Hanny van Sleeuwen

Spannend! Ik volg jullie met plezier.

Liesbethpennock

Aan conditie zal het niet liggen!!
Veel succes verder met devoorbereidingen!!
Nog ff!

Jacqueline

leuk om al reacties te lezen! dank jullie voor succes wensen!!

Carlos V.

Matthijs, succes maatje!

Nogmaals respect ;)!

Liesbeth Pennock

Voor iedereen van deze groep heeel veeel succes en doorzettingsvermogen gewenst!!!
Hoor graag jullie verhalen !!
Toitoitoi! Geniet van deze beleving

Doingoood