kilimanjarocharityclimb2016.reismee.nl

The countdown has begun....

Door Anneke.

Donderdagavond... Ruim 1 dag voor vertrek. De spanning neemt toe, eigenlijk wordt het een beetje stil... Geen vragen , geen reacties op mails en apps. De spanning neemt toe! Kriebels, enthousiasme, beheersbaarheid... We zullen met elkaar zaterdag vertrekken naar het zonnige Tanzania. Alles geregeld, een mooie lodge wacht op ons. En the big thing, de Kilimanjaro! De weersverwachting voor de eerste twee dagen is gunstig en mooi. Sneeuw is na de 4500 meter een feit.. We gaan het ervaren. Volle maan op de summit day? Lucky us! We gaan het zien. De hoogte gaat de grote uitdaging worden, 5895m hoog is een behoorlijke uitdaging waarop wij niet kunnen trainen. Spannend hoe een ieder afzonderlijk zal gaan reageren op deze hoogte.

De meeste spullen zijn gepakt.. Laatste dingen worden aangeschaft.

Prachtig om te zien dat tot het laatste moment nog donaties binnenkomen voor de kinderen met een beperking in Tanzania en Oeganda. Dank jullie wel!!

Mocht je alsnog willen helpen met een donatie dan kan dat natuurlijk via:https://www.pifworld.com/nl/projects/KilimanjaroCharityClimb2016/777.

Dank voor de vele donaties die we als groep hebben ontvangen. We gaan ons best doen. Naar het dak van Afrika! Vooral genieten. Ons volgende blog zal vanuit Tanzania zijn... The countdown has begun!

Sandra

heel veel succes allemaal en speciaal voor Babs :)

Jan & Diny

Wij wensen je alvast een goede reis.

An

Dank jullie wel!! We gaan naderhand delen.. ????

annie.munneke@gmail.com

Veel zegen toegebeden in alles! Voor jullie en voor jullie thuisfront.
Lfs Annie M

Joke

Heel veel succes en hopen dat jullie een geweldige zonsopgang kunnen zien. Babs ik zal luisteren op die ochtend of ik je hoor gillen :-)

Benjamin

Succes allemaal. Ben benieuwd naar je ervaring Jacqueline!

Plonie Braam

Lieve allemaal

Een hele fijne reis en heel veel succes!!!
Ga van jullie verslagen en avonturen genieten!!

Ton

Na jullie blubber hellingen vanuit Noorbeek (en de verhuis training van Ronald) kan het bijna niet veel zwaarder meer worden. Vanuit mijn eigen (Kili) ervaring gezien, gaat dit helemaal goed komen met jullie! Veel sterkte en plezier!!!

Frank Teeuwen

Veel succes allemaal en geniet ervan samen, op naar de top!!

Jeannette

Lieve allemaal,

Ik wens jullie allemaal een onvergeterlijke tocht toe. Geniet er vooral van!

Greetje

Ik wens jullie allemaal een fantastische, onvergetelijk mooie reis toe! En... doe voorzichtig!

Ton en Jolanda

We volgen jullie, zet hem op.

Hermien Meurkens

Veel succes allemaal ! Wij gaan jullie volgen! En Joey zet 'm op!

Piet Fransen

Veel succes iedereen in dit avontuur èn voor de eraan verbonden goede doelen.

Erna

Ga er enorm van genieten! Deze tocht gaat jullie vast veel brengen! Sterkte en veel plezier!

Flora Damsteeg

Allemaal heel veel succes,plezier en wij gaan jullie volgen! helemaal gaaf. Zet m op Daan , Daniëlle en alle anderen! Gods zegen voor de hele groep en voor het goede doel.

Carlos Kemp

Ik wens jullie allemaal gigantisch veel succes en plezier en een onvergetelijk avontuur. "TAKE CARE" !!! En Joey zet 'm op. XXX

Gesanne

Heel veel succes met jullie mooie uitdaging voor het goede doel.
Op naar de top! Geniet er vooral van.
Liefs xx

DickAn

Gods zegen bij de klim Matthijs en alle anderen!
Ga met Hem!
lfs DickAn

Marcel-Martin

Heel veel succes met de eerste loodjes nicht.

Hermien Meurkens

Heej Kanjers! Heel veel Succes met jullie klim!
Mooi doel en een geweldige uitdaging!

Doingoood