kilimanjarocharityclimb2016.reismee.nl

In Tanzania !

Na een lange dag reizen zijn we goed aangekomen in het warme Tanzania. De vochtige en naar stof ruikende lucht valt op ons. Een werkelijk prachtige sterrenhemel kijkt ons aan. Genieten, we zijn blij dat we er zijn! Na het halen van ons visum, op een echt weer Afrikaanse manier, kunnen we onze bagage ophalen. Theo en Vincent wachten ons op en brengen ons zonder problemen om 03:00 s-nachts naar onze Lodge.

Na een kort nachtje en een Afrikaans ontbijt komt Genes, de hoofdgids, en zijn team voor de Kilimanjaro briefing. We worden goed voorbereid! De eerste medische check vindt plaats en de route wordt besproken. Onze uitrusting wordt gecheckt. De laatste spullen gehuurd.

We genieten van het zijn hier. Leren elkaar weer wat beter kennen. De sfeer in de groep is goed!

Na de lekkere lunch komen Sarah en Jackie van het project Moshono Primary School een presentatie geven over de Special Need Class. Het project in Tanzania waarvoor we een deel van de donaties hebben opgehaald dankzij jullie! Het is goed te zien voor vertrek, daar gaan we voor lopen, daar gaan we voor de berg op!

We rusten wat uit, slapen bij en nemen vooral wat rust. Aan de rand van de lodge kunnen we genieten van de wifi. ;-)

We kunnen de kili vanuit de lodge al heel mooi zien gloren. Zij wacht op ons... Wij doen de laatste voorbereiding... Morgen is de grote dag! :-)

Paulien

Goede laatste nacht voordat de klim morgen begint, en zet hem op allemaal!

En voor Matthijs een dikke knuffel! :)

Fam. Matthijsse

Lekker slapen allemaal en dan: veel succes voor de komende week! Vergeet niet te genieten!
Dikke kus voor Jacq xxx

Ank Swinkels

Veel succes allemaal!

Nienke Visscher

Fijn dat het allemaal voorspoedig verloopt. Ik hoop dat jullie allemaal lekker kunnen slapen. Geniet van elk moment. Jullie hebben er hard vr gewerkt. Xxx vr Matthijs :-)

Liesbeth en Paul

Heel mooie eerste dag gewenst! Op naar de top!!!

Jeannette

Lieve mensen, ik wens jullie een prachtige tocht toe. Niet alleen het eindresultaat is mooi maar hopelijk is ook de reis ernaartoe. Toi toi toi allemaal!!!!!

Karine

Ik denk morgen aan jullie, veel succes de eerste dag!

Dorrie Wijnhoven

Geniet van de tocht naar boven! Wat een ontzettend gave ervaring gaan jullie tegemoet.

Evelien

Fijn dat de reis goed is gegaan. Lekkere start gemaakt zo. Heel veel succes, nu dat het echt begint morgen !

Jessica

Fijn te horen dat jullie goed aangekomen zijn en de reis goed verlopen is.. Nu even bij komen en voorbereiden op wat komen gaat. Heel veel s6en vooral ook heel veel genieten..

annie m

Fijn dat we mee mogen leven! Veel goeds!!

Madelon en Malou

Heel veel succes allen, wat een berg!! Hopelijk stelt hij jullie niet teveel op de proef. We leven met jullie mee, en Dees zet hem op, we denken aan je op asftand. Veel liefs

Harm, Cathalijne en Anneke

Zet'm op Dees. Een geweldige ervaring! De top in het vooruitzicht maar de weg er naar toe is minstens zo mooi!liefs de buufjes

Karoline en Cor van Dam

Wensen jullie een fijne tocht met mooie momenten. Hopelijk krijgen jullie goed weer gedurende de trip. Wij verheugen ons op prachtige foto's en reizen dan stiekempjes met julie mee.

Jacqueline

Lief al jullie reacties!! We zitten nu heerlijk in de ochtendzon, goed geslapen en nu koffie en ontbijtje en dannnnn!!!! We gaan vandaag de Kilimanjaro op!!!!

Hélène

Goedemorgen klimmers en klimsters
Ik wens jullie een heel goede klim. Op naar de top. Succes.

Plonie braam

Goedemorgen Kanjers

Vanuit ons koude kikkerlandje wens ik jullie een mooie eerste dag toe,en veel succes.
Leef met jullie mee op naar de top TOPPERS!!!!!

Jose

Hey lieve luitjes, vandaag op naar de top! Succes! Geniet van alles wat op jullie pad komt en steun elkaar op de moeilijke momenten. Joey zet hem op! Ik denk aan jullie!

Wil Gr.

Wat een belevenis. Geniet ervan.

clémence klunne

Heel veel mooie momenten en doorzettingsvermogen gewenst.
Ik blijf jullie met veel belangstelling volgen!

Petra Barendregt

Hou in gedachten waar je het voor doet, telkens één voet voor de andere en het komt allemaal vast goed! Veel kracht en warmte toegewenst!!

Carlo

Allemaal veel succes met deze mooie uitdaging!

wendy

zet hem op naar de top!! leuk om de ervaringen te lezen.

Pa en Anneke

Veel succes bij de klim, zet hem op!

Yvonne

Heel veel succes met de klim naar de top, geniet ervan !!

margreet o.

Heel veel succes en plezier en ook sterkte! Maar vooral genieten!

Ceel en Harriet

Heej Toppers! Bijna aan de top! Joey, geniet van dit super avontuur!

Ad,Anne-Marie,Aréke en Wesley, Rick en Aniek

Joey en alle andere kanjers, heel veel succes met het bereiken van de top! Geniet ervan.
Zo knap van jullie. Zet 'm op!

jolanda

Ik zit vol energie te wachten op het reisverslag. Veel gezondheid en succes !!!

Greetje

Zat ik vol verwachting vanaf dag 1 op nieuwe updates op jullie blog te wachten............ Dat was wel jammer, verkeerd begrepen waarschijnlijk :-(
Maar nu ben ik dus wel rázend benieuwd!!!!!!!!!
Kom maar op met die verhalen en foto's!! :-)

schoonmama van Matthijs

Gefeliciteerd met het belalen van de top!
Doel bereikt, gaaf hoor ! Verder ook nog een goede week voor jullie!
Groeten voor allemaal en liefs voor Matthijs.

Cor en Karoline van Dam (ouders van Jacqueline )

Allen van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie! Wij kijken uit naar mooie foto's en verslag van jullie zware tocht naar de top! Nu mogen jullie genieten van een heel bijzondere ervaring.

Greetje

Allemaal de top bereikt! Wat een geweldige prestatie! Gefeliciteerd!!!

Doingoood